به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

پست ثابت
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.

به نام خداوند بخشنده مهربان

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

خامنه اي
پرچم ايران
اين سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ نهاد یا گروهی وابسته نمی باشد.
خميني

وحدت دنیای اسلام، هدفی اعلی و دست یافتنی است که همه باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای



 

هیچ سخنی برتر از سخن خدا نیست و هیچ کتابی برتر از کتاب خدا نیست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. 

بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ره

باسلام. اين سايت در نظر دارد جديد ترين اخبار سياسي ، فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي ، هنري ، ورزشي شهر آبگرم را به نمايش بگذارد.

دوستان لطفاً در نظر سنجي سايت شركت كنيد .

سمت چپ

پل ارتباطي گروه آبگرم نيوز و مردم:

AbgarmNews@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

چوزه اي
ساعت21:51---20 فروردين 1391
لطفا سايت چوزه راتو سايتتون لينك كنيد ماهم شمارو لينك chooze.blogfa.comكرديم با تشكر..

آقای حق جو
ساعت14:55---29 اسفند 1390
با سلام از آبگرم خبر هم دیدن فرمائید .
پاسخ مدير فني:آقا توحيد جان چرا به اسم ديگران داري نظر ميدي ؟ ما آي پي شما رو كنترل كرديم


حق جو
ساعت8:28---23 اسفند 1390
آقای ... مدیر سایت کمی از دستت دلخورم فکرمی کردم سایتی درست شده که واقعیت ها رو بیان میکنه ولی الان میبینم شما هم محافظه کار شدی اگه تایید نکردن مطالبم به خاطر ترس واینجور برنامه هاست باید خدمتت عرض کنم که من شخصا به حرفهایی که میزنم اعتقاد کامل دارم واگه لازم باشه خودمو معرفی میکنم تا مسئولیت حرفام از گردن شما برداشته بشه خدمتت عرض کردم من حرفایی که میزنم بهش اعتقاد کامل دارم وتحت هر شرایطی حرفامو میزنم در ضمن ناگفته نماند من این حرفا رو به خود مسئولین هم زدم که جوی هم علیه من درست شد ولی چون به این نکته اعتقاد کامل دارم که هم باید نقاط قوت وهم نقاط ضعف گفته بشه بنابراین این حرفارو نوشتم شما هم اگه نمی تونی اینا رو تایید کنی میخوای من با مشخصات واقعیم حرفامو بزنم تا راحتتر کارتو انجام بدی

مجيد
ساعت1:37---23 اسفند 1390
به نظرمن شما يه عده انسان شريف ولي متعصب هستيدوسايتتونم بيشتر عامل اختلافه وهيچ تاثيري توپيشرفت آبگرم نداره يه عده فرهنگي بيكارهستيدكه به جاي اينكه فكرتونو بدين براي پيشرفت تحصيلي دانش اموزا رو آوردين به سياه بازي وامركثيف سياست

reza 
ساعت9:30---19 اسفند 1390


سلام
من اهل تعريف و تعارف کردن نيستم هرکسي براي خودش دنيايي دارد و چهار ديواريي و با تعارف و تعريف کسي هم نه بدتر ميشود و نه بهتر
غرض از پيامم اينکه با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه ميخوايد انرژي مصرف کنيد و نه ميخوايد پولي خرج کنيد فقط وفقط يخورده بياد امام زمانمون مي افتيد البته اگه واقعا مطالبم اين حس رو القا کنه
منتظرتونم

http://www.anti-devil.loxblog.com/



چوزه ای
ساعت11:49---16 اسفند 1390
سلام. خسته نباشید.
از اینکه می بینم شهر زیبای آبگرم هم وب سایت داره واقعا خوشحالم. امیدوارم خیلی زود شهرستان بشه.

من چوزه ای هستم و خیلی وقته وبلاگ داریم. من شما را لینک کردم لطفا شما سایت ما را لینک کنید. ممنون
پاسخ: سلام ، لینک وبلاگ شما را نداریم ، این دفعه آن را برای ما بفرست تا ما هم استفاده کنیم .


پرسبانج
ساعت9:38---16 اسفند 1390
امروزه قاراقان (خرقان) نام منطقه اي است كه بين استانهاي قزوين، همدان و مركزي تقسيم گرديده است. نام منطقه قاراقان، كلمه اي تركي به معني محل و سرزميني بزرگ مي باشد. برخي از ديگر نامهاي قاراقان (بويژه آنها كه به شكل قره غان و قره قان اند) برگرفته از كلمه تركي
پاسخ:اين هم نظر خوبيه


پرسبانج
ساعت9:26---16 اسفند 1390
قاراقانQaraqan
خرقان- قره قان
قاراقان (خرقان) منطقه اي وسيع از بين استانهاي همدان، مركزي و قزوين . امروز بخشي از آن كه در شهرستان رزن استان همدان قرار دارد "دهستان خرقان"؛ بخشي از آن كه در استان قزوين قرار دارد "خرقان شرقي" و "خرقان غربي"؛ و بخشي از آن كه در شهرستان ساوه استان مركزي قرار دارد "بخش خرقان" ناميده مي شود.
قسمتي از اراضي خرقان از رودهاي خررود و کلنجين و آوه و رودک و قسمت عمده بوسيله چشمه سارهاي متعدد مشروب ميشود. سرزمين خرقان در مجموع ناحيه ايست كوهستاني كه دو سلسله جبال معروف آن يكي "خرقان داغ" در حد فاصل خرقان و دهستان درجزين و خلجستان ساوه و ديگري رامند ميان خرقان و رامند و دهستان زهرا قرار دارند.
دو گردنه معروف اين سلسله كوه يكي "سلطان بلاغ" و ديگري "آوه" نام دارد.
دهستان خرقان: در قسمت جنوب غربي قزوين قرار دارد و از شمال به رودخانه خررود و دهاتي از دهستانهاي دودانگه، نواحي افشاريه، زهرا و …. استان قزوين، از شرق به دهستان خلجستان شهرستان ساوه، از جنوب قسمتي به دهستان درجزين استان همدان و از مغرب به ناحيه خمسه استان زنجان محصور است. در معجم البلدان آمده است: "خرقان نام قريتي از قراي همدان که بعدها از مضافات قزوين شده است". اين همان خرقان نزديک قزوين است که به نام سه طائفه عمده ناحيه، به سه بلوک خرقان افشار [آوشار]، خرقان بکشلو [بكيشلي] و خرقان قتلو [قوتلو] تقسيم ميشده است.
نامهاي جغرافيائي مشابه:
با اين نام همچنين در ديگر مناطق ملي تركان ايران، در قاشقاي يورد در جنوب ايران، افشار يورد در شمال شرقي ايران و همچنين در آسياي ميانه نيز مواجه مي شويم:
http://paresbanaj.blogfa.com/


پرسبانج
ساعت17:41---14 اسفند 1390
من فكر ميكنم كه بايد به منافع بزرگتري بينديشيم . اولين پيشنهاد من كه چند سال قبل هم دروبلاگم مطرح كردم طرح شهرستان قاراقان بود كه حساسيت هاي آوج وآبگرم را هم نداشت ........(البته به غلط اسمش را خرقان مي نويسند .....)

درمرحله بعد اگر به وسعت منطقه اي / فرهنگ / آداب ورسوم / زبان واشتراكات ديگر قاراقان توجه كنيد اين منطقه بايد تحت عنوان استان قاراقان مطرح شود . مركزيت آن زياد مهم نيست .

البته اقوام قاراقانلو انسان هاي بافرهنگ با قدمت تاريخي بسياري طولاني هستند كه چندين سال برايران ودنيا حكمراني كرده اند . قراختائيان ...قراخانيان و......
پاسخ:آدرس وبلاگ خود رانيز براي معرفي بفرستيد .


آوج و آبگرم
ساعت17:11---11 اسفند 1390
آوج و آبگرم دو یار دیرین هم در هر صحنه و هر زمان و مکان.من از اهالی آوج هستم بیشتر دوستانم آبگرمی هستن از جمله همکلاسی های سابقم در دبیرستان و دانشگاه.حتی فامیل های نزدیکمان هم ساکن شهر آبگرم هستن.از مدیر این وبلاگ درخواست دارم جوی درست کنند که این دو شهر آذری زبان استان از قبل هم بیشتر با هم دوست و برادر باشند.باتشکر
پاسخ:دوست گرامی ماهم اتحاد رو دوست داریم اما خودتون مشاهده می کنید چرا بخش آبگرم با بخش آوج عدالت رعایت نمیشه ما بخش مستقل هستیم پس چرا ادارات ما در آوج باید عرض اندام کنن این خیانت به بخش آبگرم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مجید
ساعت14:45---10 اسفند 1390
در تایید حرف های حامد بگم که بله درست است ، طرفدارهای ناهار امروز ، هیچکدامشان با وجودی مسجد نیمه خالی بود ، در زمان خواندن نماز ظهر و عصر به مسجد نیامدند و جلوی مسجد موج می زد از افراد تات

مجید
ساعت14:43---10 اسفند 1390
من ...
هم دیروز ناهار تبلیغاتی خوردم .
هم امروز ناهار تبلیغاتی خوردم .
کاش فردا و پس فردا و ... هم ناهار تبلیغاتی بود.
لااقل اینجوری ،حداقل یه سودی به ما میرسید . اونا که بعد از رأی گیری مردم رو نم شناسند .


سیما
ساعت14:39---10 اسفند 1390
ما زن ها همه جا مورد سوءاستفاده قرار گرفته ایم .( تو خانه ، توسیاست و در کل همه جا)
چطور به مردها ناهار می دن ولی به زنها نمی دن .
یعنی از ما رأی نمی خوان


کرم
ساعت14:07---10 اسفند 1390
من که فکر می کنم تمام این کارا و تشکیل سایت کار خود نادریه و داره خوب هم اداره اش می کنه .

دستش درد نکنه


پاسخ:اي شيطون از كجا آمار گرفتي !!


حامد
ساعت13:54---10 اسفند 1390
لطف کنید از صحنه های ناهار امروز هم عکس تو سایت بگذارید

هادي
ساعت13:53---10 اسفند 1390
یه چیزی در زمان خواندن نماز ظهر و عصر امروز 10/12/1390 در جلوی مسجد فاطمیه خیلی جالب بود .
صحنه ی جالب این بود :
همه ی طرفداران آقای سید رضا در جلوی مسجد منتظر بودند تا مردم نمازخوان ، نمازشان را بخوانند و بعد نماز خوان ها بیرون آمدند ، طرفدارها (البته شاید نماز خواندن تو مرامشان نیست و فقط به خاطر یه نفر به اینجا آمده بودند و حتی به قول بعضی ها حاضرند برای ایشان خودشان را قربانی کنند ،) به مسجد بروند ؛ برای گوش دادن به حرفها و خوردن آن بسته های فرهنگی( ناهار)


محمد کاظم
ساعت13:46---10 اسفند 1390
به نظر بنده تمامی افرادی که امروز ناهار آقای سید رضا را خوردند ، در روز انتخابات همه باهم در سر صندوق های رأی در حوزه ی شهر قزوین حاضر خواهند شد. می گید نه ، صبر کنید و ببینید . با این حساب بنده خدا سید طعمه بعضی ها شد .

سیدمجید
ساعت23:03---8 اسفند 1390
سلام بابای من توآبگرم بهورزآقامحمد(ازآوج)سرشماری هم دست اونه من باجفت چشای خودم دیدم که آبگرم7000نفرجمعیت داردراستی درمورد روستاهای آبگرم شنیدیدکه دادندبه آوج؟؟؟؟مثل:دشتک واردلان ومحمودآبادو... .شمابگیداین روستاهابه کدوم شهرنزدیکند؟؟؟؟آبگرم یاآوج؟؟؟

تورك اغلو
ساعت19:32---6 اسفند 1390
سلام سايت بسيار خوبيه . مشكلش فقط اينه كه آقا يا خانم مدير هر مطلبي رو كه عشقش بكشه تاييد ميكنه من چند بار مطلب گذاشتم ولي تاييدش نكرده . فكر نكنم خبري مهم تر از اين كه يك شهري هويت خودشو از دست بده وجود داشته باشه . من اين مطلبو نوشتم ولي مدير تاييدش نكرد
پاسخ:خسته نباشي با اون مطلبت ؛ مثلاً كه چي نوشته بودي ؟؟!! نوشته بودي كه ما ترك هستيم و بايد اصل و نصب تركي رو حفظ كنيم . مرد حسابي اينم شد مطلب .؟!!!! واغعاً كه تورك اغلو هستي !!


جمال صالحی
ساعت21:42---5 اسفند 1390
با سلام خدمت مردم فهیم و دوست داشتنی منطقه آبگرم. وبلاگ خیلی قشنگی دارید بهتون تبریک می گم.
از وبلاگ ما هم بازدید کنید و با نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری نمائید.
ستاد انتخاباتی حاج روحاله بابائی صالح


آبگرمی
ساعت9:53---20 بهمن 1390
به دنبال بی توجهی مسئولین و استاندار به خواسته های به حق مردم و تاکید وی بر شهرستان شدن آوج،روز شنبه 22بهمن به همراه جشن پیروزی انقلاب،خواسته های شهرمان را در راهپیمایی با صدای بلند اعلام خواهیم کرد وخواسته شهرمان را به گوش مفام معظم رهبری خواهیم رساند:

((جانم فدای رهبر عدالت عدالت))

1.آوج شهرستان شود

آبگرم قیامت شود

2.مرگ بر منافق

3.هیهات من الذله


ك
ساعت9:26---18 بهمن 1390
ش محترم
آقاي الف - ب
از آقاي حاج ن - ر خط نگير
خودت باش و آدم خودت
وگرنه كارت به اين وبلاگ مي كشه


d
ساعت11:39---16 بهمن 1390
در خصوص اينكه شهردار چرا برخي روزها در سر كار خودشان حاضر نميباشند بايد عنوان كرد مسئولين شهر بايد از سواد كافي برخوردار باشند وشهردار ما نيز پنج شنبه ها وجمعه ها در اروميه مشغول درس خواندن كارشناسي ارشد مي باشند واين را بايد فال نيك دانست

آبي
ساعت12:04---15 بهمن 1390
به خدا قسم
آقاي عباسپور و اسلامي فقط و فقط با دعوت اهالي محترم عباس آباد در اين يادواره شركت كردند و بس ...
ايمانتان را ارزان نفروشيد
چرا كه هر كسي كه در انتخابات ببرد ارزش ايمان شما را ندارد
بدبخت ها


آبي
ساعت12:01---15 بهمن 1390
آهاي كسي كه به اسم جوانان عباس آباد مي نويسي
به خدا و قرآني كه مي پرستي قسم ت مي دم شخصيت ها رو تخريب نكن
من كه مي دونم تو عباس آبادي نيستي
حواست باشه عباس آباد هنوز گل آلود نشده كه بخواهي ماهي بگيري ...


آبي
ساعت11:59---15 بهمن 1390
آهاي
يواش
حواست باشه ، ديگه نبينم اسم عباس آباد رو بياري ، حواست باشه ، خودت به عباس آبادي ها نچسبون وصله هايي مثل شما به ما نمي چسبه
2 رو
مكار
تخريب كننده ....


lsls
ساعت19:22---14 بهمن 1390
سلام به سلامتی دارین بد بخت میشین مبارکه دیگه های و هوی نمی کنین مطالبتون هم که سالی ی بار هم آپ نمیشه هزارتا هم امروز در سایت وجو داره
آمارتون هم که ماشاله قربونش برم جز خودتون کس دیگه ای به سایت نمیاد شکر
کلا همین جوری اید هم مسولین هم شما همه اگه عرضه داشتین وضع تون ایننبود


جوانان روستاي عباس آباد
ساعت14:34---14 بهمن 1390
روز پنج شنبه 1390/11/13 يادواره شهداي عباس آباد از ساعت 10-12 در روستاي عباس آباد با سخنراني حجة السلام المسلمين حاج آقا اسلامي نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري برگزار شد كه در اين يادواره روح الله عباسپور نماينده شهرستان هم حضور داشتند كه علي رغم اينكه ايشان صرفا" جهت تبليغ خود در مراسم شركت نموده بودند از سوي حضار مورد بي اعتنايي و بي توجهي قرار گرفت كه جاي بسي تامل است كه چرا در اين چهار سال هيچ گونه حضور و توجهي به مسائل بخش و روستا نداشته كه يكباره به خود اجازه حضور در چنين مجالسي را داده اند

......
ساعت11:24---13 بهمن 1390
براي آپلود كردن ، تامرحله انتخاب لينك ( اولين آدرس)رفتيم بعدش كدام گزينه؟؟؟
پاسخ مدیر فنی: آپلود که تموم شد چند تا آدرس لینک میده . اولیه مهمه دوم و سوم هم باشه مشکلی نداره . فقط اون آدرس لینک را کپی کن و بفرست . ما خودمون درستش میکنیم.


حميد
ساعت9:54---13 بهمن 1390

وقتي مي بينم كه بعد از نوشتن 25 نظر هنوز هيچ كدومشون رو ثبت نكرديد ... با خودم مي گم كه شايد پارتي مي خواد كه ما نداريم يا شايد نظرهايي كه مال خودتونه تو وبلاگ مي ذارين !!!!! مگه نه ؟؟؟!!!!

پاسخ: آقا 25 تا نظر کجا بود ! این دومین نظرتونه اونم که تائید شد . نترس ما هر روز نظرات را تائید میکنیم .



آبي
ساعت9:13---12 بهمن 1390
آپلود كردن در فضاي اينترنت يعني چجوري ؟

ميشه بيشتر توضيح بديد ؟

فايل را چكار بايد كرد ؟
پاسخ: برو به سايت www.pic1.iran-forum.ir اونجا 4 تا Browse نوشته مي توني روي اون كليك كني و فايل رو انتخاب كني و بعد گزينه آپلود رو بزني و بس از مدتي كوتاه سايت چند تا لينك معرفي ميكنه كه اوليش مهمه براي مثال : http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up1/45312600511723403455.jpg


d
ساعت21:25---11 بهمن 1390
سلام

راستی یادم رفت اینم بگم. من که مشکل شناخته شدن ندارم . با اسم و ایمیل خودم تو سایت عضو شدم. راستی تنهایی منو شناختی یا با 121 نفر دیگه با هم به این نتیجه رسیدی.

مزاح بود فقط برای خودت. به دل نگیری نفر 122.

راستی چرا قسمت بخش علمی و تبادل اطلاعات علمی نمیذارید تو سایت.

همش شده اخبار تکراری و بحث راجع به مسئولین.

البته ناگفته نماند که همه چیز از همین مسئولین نشات میگیره.

یک خبر بدم بهتون: روز یک شنبه 9 بهمن یک پسر فکر کنم 13 یا 14 ساله تو روستای اردلان خودکشی کرده.


پاسخ: دستت درد نکنه از خبری که دادی . ولی این خودکشی در روستای محمودآباد بوده است.


d
ساعت18:46---11 بهمن 1390
سلام
چه عجب مطلب ما هم نوشته شد.
اول اینکه ممنون
در ضمن من نگفتم که امام جمعه اینکارو بکنه؟ مطلب رو دوباره بخون.
امام جمعه همون گزارش رو به اطلاع مسئولان برسونه. در ضمن قول همکاری هم خودشون دادن.
منم نمیخوام کسی به جون هم بیافته مگه چی گفتم.
در ضمن به سوال منم جواب ندادید؟
منم پشت قایم نشدم چند بار اقدام کردم ولی مثل اینکه از قیافه ما خوششون نیومد تا همکاری کنیم.
دیگه مسائل حاشیه ای بماند.
من همه جوره هستم اگه منو میشناسید باید این رو هم بدونی دوست من.
در ضمن اگه انتخاب شهردار با من بود نه با ... مطمئن باش اقدام می کردم.

اگه خودتونم در هر زمینه ای سوال داشتید بفرمایید.


نادري نوش جان
ساعت17:53---11 بهمن 1390
شنيده ايم كه اقاي نادري رئيس هيات نظارت بر انتخابات شهرمان به همراه جمعي از معلمان شهر ديشب در مهماني نماينده فعلي شهرستان آقاي روح الله عباسپور شركت نموده واز شام ايشان ميل فرموده اند ايشان چطور ميتوانند از حقوق مامردم آبگرم در راي گيري دفاع نمايند ما خواهشمنديم در قسمت اول اين نظرات را درج نمائيد ايشان بايد عوض شوند وبه شخص بيطرفي اين سمت را بدهند

آبي
ساعت9:38---11 بهمن 1390
سلام

مي خواستم بپرسم چطور مي توانيم فايل تصويري (كم حجم)يا عكس براتون بفرستيم تا در وبلاگ بزارين همشهريان عزيز هم بتونن استفاده كنند؟
پاسخ:سلام شما عزيزان ميتوانيد عكس يا هر چيز ديگري را با آپلود كردن در فضاي اينترنت توسط اين www.up.98seda.comسايت اقدام كنيد و لينك مورد نظر را برايمان بفرستيد . براي مثال يك عكس :http://up.98seda.com/uploads/13277662241.png


ريش سفيدان آبگرمي
ساعت16:56---10 بهمن 1390
ما جمعي از ريش سفيدان آبگرم وحومه عامل فتنه در خصوص شهرستان شدن كه نا آرامي ها را در شهر آبگرم شاهدش شديم در سه نفر رئيس آموزش وپرورش آوج-و......... وبخشدار آوج ميدانيم

دلير
ساعت22:51---9 بهمن 1390
به نظرم ما خيلي بايد به موضوع حساسيت نشان ندهيم چون شهر كه بزرگ باشه اين اتفاقها طبيعي است پس شهرستان شدن حق ماست باييد از اين حقمان در همه جا دفاع كنيم واز مسئولين خود حمايت كنيم

محمد
ساعت13:29---9 بهمن 1390
اگه شما قدمت شوش دانیال رابرای آوج مثال میزنید بدانید که شهر شاهرود جمعیتش از سمنان بیشتره ولی سمنان مرکزاستانه.در ضمن جمعیت آوج درسرشماری سال 90 از آبگرم بیشتره }{ تا کور شود هرآنکه نتوان دید

جمعی از شهروندان
ساعت13:09---9 بهمن 1390
با سلام
از مسئولین و مراجع قضایی مربوطه تقاضا داریم عاملین در گیری خونین اخیر در شهر که منجر به کشته شدن یکی از همشهریهای عزیزمان و مجروح شدن چندتن دیگر انجامید را به اشد مجازات برسانند.
؟؟؟
درکجا چنین صحنه ای را دیده اید که به یک جنازه در روی تخت درمانگاه با چاقوحمله بکنند؟


آبي
ساعت12:03---9 بهمن 1390
با سلام

در صورت امكان از ورودي و خروجي شهر كه مغازه داران آهن آلات و دكه داران وضعيت نامناسبي را ايجاد كرده اند تصاوير و مطالبي تهيه نماييد

و از شهردار محترم هم مي خواهيم به اين وضعيت كه چهره بسيار زشتي را ايجاد كرده اند ...
پاسخ:حتماً


س
ساعت10:32---8 بهمن 1390
به گزارش خبرگزاری دانشجو، روز گذشته قدرت الله علیخانی، نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای نود کلوان قصد سخنرانی در مسجد این روستا را داشت که با ممانعت حاضرین در مسجد روبرو شد.



بنا بر این گزارش، عضو فراکسیون اقلیت مجلس در سخنانی با انتقاد از دولت اعلام كرد: دولت احمدی نژاد عرضه اداره کشور را ندارد، بالا رفتن قیمت دلار، سکه و تورم ناشی از آن، نتیجه مستقیم اشتباهات دولت است.



علیخانی در ادامه بیان کرد: حرف های من را ضبط کنید و به گوش همه برسانید؛ این دولت باعث رکود، تورم و بیچارگی مردم شده است.



در پی سخنان علیخانی و اهانت به دولت، حاضران در مسجد علیه وي شعار داده و او را از مسجد بیرون کردند.



بر پايه اين گزارش، همراهان علیخانی با استفاده از اسپری اشک آور مردم مسجد را که تعدادی زن و کودک در میان آن ها حضور داشتند، مسموم کردند.



لازم به ذكر است، سه نفر از اهالی روستا به دلیل مسمومیت شدید و شکستگی سر به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل شدند و حال یکی از آن ها که سابقه بیماری قلبی هم داشته است تا بعد از ظهر دیروز وخیم اعلام شده بود.
پاسخ:س عزیز این خبر ازمنبع معتبر نمی باشد


امید
ساعت11:18---7 بهمن 1390
چشمهٔ آب‌گرم خرقان، قزوين



چشمهٔ آب‌گرم خرقان به فاصلهٔ ۹۵ کيلومترى قزوين از همدان ، و در کنار جاده قرار دارد. رودخانهٔ ابهررود از اين منطقه مى‌گذرد و آب چشمهٔ آب‌معدنى خرقان ، پس از استفاده ، به آن مى‌ريزد.



رسوب‌هاى دوران چهارم اطراف چشمه را پوشانده‌اند. آب چشمهٔ خرقان از ميان رسوب‌هاى کربناته که بر روى سازندهاى آهکى دورهٔ ائوسن قرار گرفته‌اند ، بيرون مى‌آيد. در اين منطقه ، گسلى از شمال شرق به جنوب غرب وجود دارد که چشمهٔ خرقان در قسمت انتهاى جنوبى آن جاى دارد. مظهرهاى چشمه در اثر عامل‌هايى چون زمين‌لرزه ، يا پديدهٔ رسوب‌گذارى خودِ آب ، در طول خط گسل تغيير محلِ فراوان داده و تپه‌اى از سنگ تراورتن به ارتفاع حدود ۲۰ متر در مجاور جادهٔ ‌آسفالته و اطراف آن پديد آورده‌اند.



آب چشمهٔ خرقان از گروه آب‌هاى کلرورهٔ سديک و بيکربناتهٔ کلسيک گرم ، اسيدى و همراه با سيليس مى‌باشد.



ترکيب آب چشمهٔ خرقان مشابه ترکيب آب‌هاى معدنين موتيه و بوربون فرانسه است ، و در درمان دردهاى عصبى ، سياتيک ، رماتيسم ، عفونت‌هاى راه‌هاى تنفسى ، ورم گلو و برونشيت مزمن (به صورت بخور و دوش بيني) مؤثر مى‌باشد. آشاميدن اين آب ، در درمان بيمارى‌هاى دستگاه گوارش ، از قبيل سوءهاضمهٔ ناشى از ضعف قوا توأم با يبوست و احتقان ، مفيد است.


پاسخ:احسنت امید جان .


روستای اردلان
ساعت9:46---7 بهمن 1390
من ازهمشهریانم میخوام برای اینکه مردم بی غیرت اوج جمعیت واقعیمونو ببینند تروقران تومراسمات مثل نمازجمعه ها راهپیمایی ها و.. باشکوه شرکت کنید وخونه نشین نشید تا مردم استان هم باورکنن که ابگرم یه شهر نمونست

در جواب
ساعت17:11---6 بهمن 1390
من اين را مي توانم بگم كه عمده كارهاي عمراني توسط شوراهاي قبل آقايان آقامحمدي-قربانيو...بوده آقاي ناصر شيرمحمدي از اول نامبرده فقط وفقط در كار تفرقه اندازي بوده است وفقط به فكر پول بوده است مگر كسي مي تواند چندين ميليون به خودش سال 1386عيديانه بپردازد مگر مي تواند براي شهرستان شدن شهر آبگرم تلاش نمايد والله من اين را ميدانم اگر ميگفتند 10ميليون نفري بديم به شوراها ناصر -فتح خاني و...قبول ميكردند شهر آوج شهرستان بشود برو تو فضا سير نكن واز نام جوانان آبگرمي استفاده نكن همين بچه هاي عباس آباد ديگه تو وامثال تورا قبول ندارند ،نكنه آقاي شيرمحمدي ترانشه را درست كرده وcngدر زمان فتح خاني كلنگ زده شده واين آقايان به نفع خود ميگيرند شما آقا زبان من را باز نكن كه به آوانسيان پيشنهاد 10ميليون تومان جهت اخذ مجوز از شوراي شهر براي شن وماسه كرده بوديد شما بريد در فضا با نماينده ناز وخوشكلتان كه اين شهر را فروخته است سير نمائيد وبه ايشان بگيد اگر آبگرم در راي گيري مهم است به عباسپور راي نخواهند داد والسلام

در جوابيه جوانان شهر ابگرم
ساعت16:15---6 بهمن 1390
خواهشمند است طايفه اي فكر نكنيد من هيچ مشكلي با شخص شير محمدي ندارم وآبگرمي نيز هستم من فقط جهت يادآوري مي گويم چون ايشان هيچ كاري براي آبگرم انجام نداده است پس شما هم با اسم جوانان آبگرم نظر ندهيد من فقط وفقط مي گويم كه اشخاصي چون ايشان نمي توانند در مكانهاي فرهنگي را داشته باشند من فقط يك سوال ميپرسم اسم عاميانه ايشان بين مردم به چي مشهور مي باشد مگر ايشان چه كسي هستند

مهرداد
ساعت15:47---6 بهمن 1390
سرزمين چشمه هاي جوشان نامت بلند است آبگرم خرقان

حالشوببر
پاسخ:عزیز از کی شاعر شدی مهردادجان .


جواد
ساعت21:04---5 بهمن 1390
سلام.

اینه بیطرفی شما؟

من به عنوان یک شهروند آبگرمی میگم که چرا تا بحال 2 بار یک مطلبی رو که فرستادم تو سایت قرار نگرفته؟

مگه نمی خواید شفاف سازی کنید. محیط سالم باشه؟

پس چرا همش یک طرفه قضاوت می کنید؟

گفتن حقیقت همیشه کارارو آسون میکنه.

اگه کاری با دروغ شروع بره تا آخر باید با دروغ پیش بره.

نخبگان سایت نظرات رو بیارید نه توهین هارو.

سوال من اینه:

مسئول اجرای فضای سبز و پارک آبگرم کیه؟

من که یک کمی در این زمینه علم و تجربش رو دارم برام خیلی جالبه تا این مطلب روشن بشه.

در ضمن آقای امام جمعه آبگرم شما که قرار بود طی صحبتی که شد از نظر متخصصین در این زمینه استفاده کنید و با آقای بخشدار هم هماهنگ کردید نتیجه چی شد؟ همش حرف بود؟


پاسخ:عزیز قرار نیست مسئولین رو به جون هم بندازیم /مگه علمش رو نداری قربونت بشم خب بیفت جلو چرا پشت قایم شدی که بی تجربه اش بیاد افتضاح ب بار بیاره .شما ها هنوز پست امام جمعه رو نمی دونید آیا شهرداره .روفتگره پیمانکاره .شوراست .متخصص اینکارم شهرداره نه امام جمعه .امام جمعه فقط ارایه گزارشات هست .بعدشم برید شهردار درست حسابی انتخاب کنید واون بخشدار هم که اختلاف نظر داره قضیه شو حل کنید از مسائل خبر نداری تند نرو .در ضمن میشناسمت زیاد تند نرو جواد جان /دوست من باید از ریشه مسئولین عوض بشن .


مرتضي
ساعت22:08---3 بهمن 1390
باسلام وعرض تسليت به مناسبت رحلت رسول اكرم وامام حسن وامام رضا (ع) حاج آقاي صالحي امام جمعه ي محترم آبگرم لطف بفرماييد به آقاي ميرزا پور بگوييدكميته ي امداد باآن ساختمان سه طبقه را معطل كرديد براي چه لااقل يك طبقه ي آنرا به اداره ي ثبت احوال بدهيد هم كارش زياده هم استفاده ي بهينه بشه شما وآن همه كارمند فقط حقوق ميگيريد ومن الله توفيق

ali از تهران
ساعت16:17---1 بهمن 1390
عزیز خیلی بخودت زحمت دادی بنده در رابطه با شرایط ارتقاء یک بخش بشهرستان طبق ضوابط تقسیمات کشوری نظر دادم 1-سابقه بخش 2_ مساحت کل بخش با دهستانها وروستاها 3_جمعیت کل بخش با دهستانها وروستاها 4_فاصله بخش تامرکز استان یعنی فاصله زیاد باشد در اولویت است .سعی کن درموقع پاسخ از مدار قانون استفاده نمائی چون وقتی قانون حکم می کند احساس و تعصب بازنده است.پس عقل چراغ راه آینده است.
پاسخ:فدای شما بشم آقای علمشاهی .شما هم سعی کنید راستشو بگید از کجا نظر دادید، تهران احتمالا اومده آوج ما خبر نداریم اون جمعیتم که میفرمایید جمعیت اردلان دشتک که حق بخش آبگرمه استعمارگری میکنید احتمالا اینه قانونه تون


پوریا از تهران.
ساعت9:47---1 بهمن 1390
ماجندباری ازآبگرم واون اب معندیش استفاده کردیم وقتی به همدان میرفتیم اوجم دیدیم اما به نظر من یه خیانت بزرگ به مردم اگه بخوان اوج و شهرستان کنن. من بی طرفم ولی آبگرم انصافا بهتر از آوجه ای کاش ابگرم هم درهمسایگی ما تهرانی ها میشد تا ارش استفاده کنیم شهر با حالی . آبگرمی ها خیلی دوستون دارم .. پوریا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب